Monday, November 12, 2007

Bersabar untuk Merdeka


adeih..2 ari yg kronik..2 exm berturut2..seb baek nexwik dh start thanxgiving break..sbb tuh la aku tgh bersabar dan berusaha..wahaha..arinih exam BMB 251..eheks..dh pening2 jwb BMB..kne laks stadi Physics 251 utk ptg esok..abeh asal aku tgh tulis blog laks nih?

sebab tgh borim stadi!!

seb baek la esok exm ptg..kol 630..dh gelap pon ms tuh..dh masok isyak pon..n seb baek gak esok tkder klas..biasernye kalo mlm slase..aku akn meronggeng spenoh ati dgn menonton segala bagai crite..tp mlm nih kne sabar la..tkper2..mlm esok aku ronggeng..ehehehe..tnggu jek la..

tadiks dpt chat ngan along,akak aku.rerupenye die dh abeh exm..bestnye.dh smpai umah pon.tp cuti die kne korban 3 minggu sbb die masok pertandingan petanque utk karnival sukan mahasiswa uitm(KARISMA)..ntah btol ke tak aku tulis nama karnival tuh..lantak la..bukn aku nk gi melawat pon..kes kes kes..
tp jeles ar..along dh cuti..sbb nk reply testi along..aku masok frenster die..so nmpk la gmbr along ngan mad syah mase rayer.tetibe rs rindu kat umh..esp mad syah yg nakal..uhuks..
ok..back to stadi..borim2 aku bukak utube n sgala bagai forum..ble cmpor2 balek ms bukak mende alah tuh sume..cm same jek ngan tgk 2 episod drama..haha

wish me luck!

No comments: