Tuesday, April 8, 2008

Long Time No See!

Aku keje smalam..smpai kol 1015 pm...dh la sejok smalam..isk..gigil tnggu blue loop dtg ngan nisa...dh lama gle tk jmpe anna kim,membe yg proctor skali ngan kitorg.die korean american.mmg dilahirkn kat sinih..anna maken cun dowh..she's got new hair!warna brown..comey sgt..

smalam tktau asal..mmg ade 6-7 kali jugak la aku nguap...dak2 yg tgh exm tuh mesti tensen tgk aku asek nguap jek.ehehe..tp apa yg best jd proctor nih ko leh observe org tau..ade yg jenis akn melilau mata...carik ilham kot..die tgk kiri kanan..dpn blakang..aku pon kekadang wat cmtuh gak...hoping that the answer would pop up from someone's head..hahah..

yg plg aku kagum..budak yg leh antr kertas jawapan 5 minit lps exm start..smalam mmg rekod la...exm start lam 812 pm cmtuh kot..tetibe 817 dh ade sorang yg blah..aku ngan anna pandang sesame snirik..wat muke..either he's damn genius or he knew nothing kan..

then..ade sorg minah nih...die br jek accident..sian die..pakai tongkat tuh dtg exm..ms aku nk pungut kertas die..aku tny la sket2..rerupenye br accident last tuesday..sian die wiken tkleh stadi..yerla..dh sakit..

being a proctor can be very fun..if you knew how to make it fun..like wat muke kalo ade org siap awl..haha..next post please!ahaa...cite psl diari la plaks..rajin laks aku skarang citer psl AF kan..

No comments: