Friday, April 4, 2008

AF Fever?



Takder fever mn pon..tp die cm otomatik la..asal AF start jek..aku terlayan..penyakit apa tuh ek?hehehe..maybe sbb aku dh follow sjk AF1 kot..rs cm pelik laks kalo tetibe tk follow..tp kali nih ok dr last season..ms AF5 luh aku mmg ari2 donlod torrent sbb nk tgk diari..skarang bukak utube jek..lg laju..tk bazirkn ratio.ngehngeh..baek abehkn ratio donlod sindarela ngan ghost kn..

skarang dh masok 3rd week..stiap kali tgk AF..aku mmg tkkan ade feveret sgt..bg aku..sape yg layak ke final adalah org yg ade kualiti sorer yg sedap dan nmpk imrpovement..so far,aku ske stacy..both vocally and personality..slambe jek minah nih..sore pon sdp stakat nih..kalo laki..ak suke sorer nubhan..personality tk nmpk sgt lagik..tp sore die ya ampun..gemersiknye..dh lm tk dgr sore gemersik cm die..teknik mmg jauh lg la si nubhan nih..tp siyes..kalo dgr sorer die nyanyi..bleh terlelap kot..ms ckp tk bunyi sgt gemersiknye..masalah utama die badi pnts..pemalu siot.ats pentas roaming aje matanye...

ari2 balek klas...mende 1st aku lyn ialah diari..smpt lg nih sesambil mkn nasik dpn lptop..eheh...aku igt kan lps AF3 arituh..mak aku dh tk nk lyn AF...rerupenye die ngan adek aku tgk jugaks...kalo kol adek ngan mak aku..musti ckp psl ni..mak aku pon suke sorer nubhan..adek aku laks ckp naim tuh comey..kalo sorer...susah sket la naim tuh..

esok dh 3rd konsert..tema diswik lagu rock..stacy dpt lagu pelesit kota...nubhan lagu summer69..nmpk nubhan cm ade masalah lagik.ngan lirik tk terhapal sume lg..we'll see..kite tgk sape yg ade peningkatan..penurunan..tk brubah..dan sape yg akn tersingkir..huhuhu

Credits to Astro for the pics

No comments: