Monday, April 30, 2007

winter break...inikah life aku??

assalamuaalaikum wbt dan slamat sjahtera..berjumpe lagi kiter dlm slot blog nadiyaya (panggil aku tomoyaya nagase pon bleh)..
sbenrnyer..winter break dh nk abeh..br tergerak ati nk tulis blog..kirenye.break aku kali nih mengikut hukum calculus boleh dipecahkn kpd 3 bhg..iaitu lpk2 di umh senior, berjalan2 di NYC dn mengabehkn ms di supplemental housing..
ms dok umh kak diane,kak sarah ngn kak zal..heaven gle..sbb ari2 egy ngn kak diane(tukang msk utama)..dibantu oleh khadam2 yg kekadang membantu masak dn bnyk ms membantu mkn..dibarisi oleh aku (antara tukang mkn utama),zawa,peya ngn far. ari2 mkn best smbil tgk cd..hehe.best2..aku dpt gelaran tokey cd cetak rompak..sbb aku ske donlod muvi n citer..ala..bukn aku amek untung..korg gak yg untung kn..
psl g NYC..3 words jek leh describe..BEST TAPI LETIH..letih siotttttt..ari2 kuor pg..balek mlm..ade satu ari jek kot balek b4 maghrib..tp yg pasti..best ar..hehe..jejalan kat central park zoo, empire state building,times sq(sambut new year sinih.)..perit eden..tk nk smbut new year kat situh lg..ckp la skalik..ngn org ramai berasak2..kne tunggu lam 7 jam..ckp la kot aku amek pengalaman..aku nih dh la kecik..nk kne himpit lagik..isk..then gi cruise sighseeing..statue of liberty,madamme tussaud..plg tk best g woodbury..sbb aku bnyk abeh duit kt situh..waaaa..tp.plg best ms jumpe membe2 lama INTEC..windu siot kat korg..esp mak,ju,jiha,ecah,mar,qiller,mina,rai,pao.sori kalo ade yg tertinggal nm..
kat supplementl housing..life aku jd routine..bgn..g cr wireless..tgk citerrrrrrrrrrrrr....tdo..ari2 pon cmtuh gaks..oleh itu,aku mengakhiri blog nih dgn snarai cite yg aku abehkn ms winter break,tgh donlod,and currently watching skrg...
FINISHED WATCHING..
1. Nodame Cantabile
2. 14 Sai No Haha
3. Nurse Aoi
DOWNLOADING..
1. Kekkon Dekinai Otoko
2. Pride
3. Iryu Team Medical Dragon
4. Gokusen SP
5. Nurse Aoi SP
CURRENTLY WATCHING..(list nih plg pnjg)
1. Hana Kimi
2. Goong S
3. Hana Yori Dango 2
4. Smiling Pasta
5. Bump Off Lover
6. Engine
7.Ikebukuru West Gate Park
8. Dunia Baru
sekian..Nadiya Akmal Baharum melaporkan utk diri snirik..

No comments: