Monday, April 30, 2007

Ari Jadik Yang ke-18!

tkder gmbr birthday.ltk gmbr wu chun bleh?
June 27, 2006
eheeh..akhirnyer..stelah menunggu slama 18 thn...aku akhirnyer tlah ckp Umor!!!yeahhhhhh!!!!....membe2 aku pon cm siot smalam..diketuai oleh mak sbg kepala penyangak..tgh aku dok syok2 lyg carta era kat lam bilik sesmbil stadi calculus..die pon bukk la pintu....dgn muke yg penoh ketakutn dn nmpk kesian ...die berkata..."yaya!yaya!cpt tlg mak..ade binatang kat luar nihs...mak tutop lampu pon tk kuar2 lagiks..."....lalu..aku yg innocent lagiks baek ati nih kuor ar ke ruang tamu bilik yg gelap...lalu....ade la suara2 yg menjerit....."HAPPY BIRTHDAY YAYA!!!"...tk cukup ngn itu...ju on tlah melumurkn losyen nye dan bdk ke ats kepala aku....membuatkn aku nmpk beruban...lalu ada pon join da grup dgn mencalitkn muke ku yg bersih ini dgn gincu nyer..(kalo korg tau losyen tuh ju gne utk ape...musti korg tak nk muntah nye laaa)...ehehe....so..aku pon tiup la kek tuh....tk cukup dgn kekejian itu...aku amat2 la terkejut membaca tulisan yg ade ats kek tuh....isk2...mmg tak patut....WEH KORG....AYAT TUH TKDER KENE MENGENA LANGSONG NGN BDAY AKU!!!....namun ..ku tiup kn juga kek tuh..ziha tiga yg pgg kek..blakang die ade la qila ngn nisa'(nisa muke ngantok...sian...eheehe)...so..kitorg pon amk gambar sket2....makan sket2...sapu krim sket2 kat muke memasing....(ofkos aku la yg plg trok)...terpksa la aku mandi balek...isk...dh la kol 1 lebeh....
paperpon....bday smalam mmg sgt best....thnx kat MAK..JU..ADA...ZIHA TIGA..QILA..NISA'...cos sudi bli kek utk aku smalam...nih ade pesanan spesel utk korg....
MAK:aku nk sgt sapu krim kat jerawat ko smalm...ngn chibi skalik..ehehe....pandai jek ngelak..ngadu kat 'org yg berkaitan' laks tuh...
ADA:weh....aku kn cakap nk kek lemon..tk pon philadelphia cheese cake..asal ko bli kek blueberry...ehehe....ko jaga ek ada....aku akn make sure aku dpt calit krim kat ko....TUNGGU!!!!
JU ON:Weh...udah2 la hipokrit tuh...udah2 la wat mke innocent tuh...tk inncoent mane pon mke ko tuh...satu lagiks..aku tk nk ar memalukn ko ngn blog butterfingers dan scorpion aku kn...ehehe...tp tkper..kat bwh nih aku criter la sket...
criter psl ju on yg memalukn diri snirik....ehehe
criter bermula lam kol 9 lebeh kot..diorg lpk lam bilik aku ngn mak..ade ju ,ada ngn ziha..memule ju keji mak sbb nyanyai lagu dangdut ms skola rndh luh(ntah pape la mak nih)..pastuh die ckp la.."wes...mase darjah 6 luh aku minat gle lagu butterfingers.."...kitorg pon terkejut ar...aku ngn mak lagik terkejut..waa...ju tau lg butterfingers..kagum lam ati....die pon nyanyi ar sket melodi lagu butterfingers yg die minat tuh...."lalalalal"....aku ngn mak ngn ada ngn ziha diam lagiks...aku pon tny la..."weh..butterfingers ko tuh local band ke luar?"...die pon dgn kompidennye jwb.."luar la"....hahahhahahha....guling2 aku gelaks....lalu berkata..."weh..lagu ko nyanyi td bukn lagu scorpion ker..."..lalu mak mnambah.."a'ah...tuh kn lg wind of change"....lalu satu bilik gelak..meninggalkn ju on tersipu2 malu....hahah...cam siot jek ko ju on...cite tak abeh lagik weh...aku pon ckp la plaks.."adik aku luh ske lg dangdut...die bli kaset mas idayu luh"....ju pon menyampok..."a'ah...aku pon ske satu lg dangdut nih..."..dn die pon nyanyi la lg tuh sket..."itik gembo2.....".....ahahhahahhahahhaha....kitorg gelak lagiks...lagu a to z ko ckp dangdut....
sekian la episod ju memalukn dirinye pd mlm bday aku....
ziha:ziha..slamat berbahgier....ehehe....udah2 la mengata aku tuhs....wes...ko cabut smalam sbb tk kne krim ke...smpai tertinggl handset kat billik aku...
nisa':nisa!!!wonderful life tk abeh lagiks...ehehe..utk ko pon..slamat berbahgier...sangggup bgn tdo smata2 nk celebrate bday aku...
mekasih gaks kpd sume yg wish bday aku....muahhxx utk korg sume!!!!!

No comments: