Saturday, January 19, 2008

New sem!!

wahh..cpt btol rasenye..dh masok new sem..dh sminggu start klas..aku ade instinct yg dis sem agk bz..sbb aku ade amek 2 lab..satu yg 4 jam..satu yg 2 jam..pastuh aku plan nk start keje..nk kne kumpul balek duit yg aku dh 'laburkn' kt florida...uhuks..arap2 chem department akn apruv la application aku nk jadiks proctor and grader..

kebetulan arinih 10 muharram..so kitorg wat potluck bukak pose ramai2 tadiks...plus ade meeting utk malaysian nite,spring BBQ sume..rasernye br jek malaysian nite duluh..cpt gle ek ms..thn nih kitorg nk buat laen sket..tkkan la nk sm ngan thn lps kn..kalo thn lps aku menari..thn nih aku nk join geng wyg kulit..kes kes.ntah cmne la nk wat wyg kulit lam omputih...musti bunyi cm klako..
dn aku dgn sng atinye join geng teknikal gaks..sbb last year kelemahan yg kitorg nmpk ialah omputih tk phm ble kitorg perform lam bhs melayu..cm nyanyi sume..so dis year kitorg nk ltk subtitle..dn disebabkn aku terlibat jugaks2 lam keje2 haram berkaitan mendonlod lagu,video dan membuat subs nih...aku pon join la geng teknikal budin ngan ajmal.jgn korg soh aku jg lighting dah..pepaham jek la ketinggian aku tkkan mampu membantu korg..hhehee

so..new sem..new spirit..new resolution..tk pk sgt lg...tp ade satu azm nih yg aku dh pk ms mlm thn br lagiks...NAK TUNGGU SUME SUBS CITE YG AKU FOLLOW ABEH KUAR LUH BR LA AKU NK START tGK...gle nye azm kn..org wat la azm psl blaja ke sume...isk...yaya yaya..

No comments: